FOLLOWERS...

Followers

WELCOME TO MY BLOg !!!
I am selling tupperware Brand in a good Quality & Low Price...
for ORDER please CONTACT me Rose on this email ....
tupperose@gmail.com

CALL me for order....

019 - 252 8220

Monday, 20 May 2013

bUlan May..

Bulan May ... bulan yang paling banyak sekali sambutan yang perlu diingat ...dan bulan ini jugak banyak wang keluar ...huhuhu... Janji Bahagia bersama selamanya dan setia pada yang satu ..
pzzzz.


Mother day 12 May... anak2 ibu yang kreatif ... terima kasih sayangggg ~ Kakak & Adik.. ibu LOVE U.. 


Teacher's day gift 16 May.... ibu berhabiskan duit untuk Cikgu2 yang banyak berjasa kepada anak2 ibu ... Syimah & Syabil. Happy Teacher's Day.

19 May .. yummy ... icecream chocolate cake ....



Sunday, 19 May 2013

19May..

Koleksi Kek-kek beday ...
*rose*

my favourite KEK ... *red velvet*

2013 ... icecream chocolate cake

2012 ... Lim, Rose & Imah
Secret Recipe *Mango Delight*

3in 1Kek .... Lim, Lona & *rose* ...
Secret Recipe *Chocolate Indulgence*

Lebih 3in 1 .. Lim, Lona & Rose + majlis perpisahan Aida & Ija

Masa ni sambut seorang2....huhu nak tau umur saya masa dulu2 bilang la sendiri dah tau berapa...

Thursday, 25 April 2013

25april2013


BeDay SyabiL yang ke 8 tahun. 
SyaBil sibuk meminta ibunyer membuat kek untuknya... 
Saya pulak sibuk berangan nak buat Red Velvet Kek untuk SyabiL ... 
Jadi jom la tengok aper hasil KEK saya nie...



Red Velvet sedang membakar  dalam oven...


hehe...malunyer ...nie dia hasil kek buatan tangan sendiri untuk anak tercinta.
Ibu berdoa agar Muhd Syabil Syahmi menjadi anak yang soleh, moga berjaya dalam agama dan pelajaran.. 


sElamat...
hAriiii.....
lAhirrrr...

*syabil* yang ke 8tahun..


bEday gIft



Monday, 22 April 2013

Pes Kari Hijau THAI

MasaK-masak hujung minggu ...

lihatla.. ayam masak KAri Hijau ThaI saya ... dari TupperChef


Senang jer, bersihkan ayam dan renihkan ayam bersama sepeket Pes Kari Hijau Thai ...
biarkan mendidih dan separuh masak... lepastu masukkan santan dan biarkan dia masak secukupnye. Pada saya tak perlu tambah perisa dalam masakan ini, semuanyer dah cukup tetapi jika nak masukkan pon boleh jugak jangan terlebih masin udah lerrr ya .... yummmyyy ... Tak rugi cuba, sedapppp ..... 

RM12.80 untuk 2pcs dalam sekotak

Thursday, 18 April 2013

25April

25april tahun lepas,

Ini gambar dulu-dulunyer BeDay SyabiL..

Syabil 7 tahun bersama kesukaannye ; Pink Twister 'Big Apple Donuts'

Sambut Beday Boy di Restoran Satay 1 M'sia..

Muffin dan gift dalam bekas TUPPERWARE..

Syabil 6 tahun dengan KeK Bola

Syabil 5 tahun